POLITICI ȘI ÎNTREBĂRI FRECVENTE

COMANDA

Este foarte simplu să comanzi pe DIVAJOY. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »FINALIZEAZĂ«. Creează un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte confortabil în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți înregistra simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă). Apoi trebuie să parcurgi apoi cei trei pași al procesului de comandă (COȘUL TĂU – DETALII LIVRARE COMANDĂ – EFECTUARE COMANDĂ ), după care poți finaliza comanda.

Din păcate, în prezent la firma DIVAJOY nu se poate comanda telefonic. Însă serviciul nostru de relații cu clienții te va ajuta în cazul în care ai întrebări despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamație sau despre procesul de retur.

Nu. Pentru a putea comanda de pe site-ul DIVAJOY, nu trebuie să ai obligatoriu un cont de client.  Poți urmări pași de finalizare comanda completand datele de livrare dar Înregistrarea este foarte simplă, trebuie doar sa bifezi Crează cont iar in mod automat se generează si contul.

Nu există nicio valoare minimă pentru a comanda pe DIVAJOY.

În principiu, pe DIVAJOY  nu există o limită superioară pentru comenzi.

Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugăm să te loghezi pe www.DIVAJOY.ro cu adresa de e-mail și cu parola. La elementul de meniu »Comenzi«, găsești un sumar al tuturor comenzilor tale.

Anulările sunt posibile pe DIVAJOY, în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Schimbarea adresei este posibilă pe DIVAJOY, în măsura în care coletul este în tranzit. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe lângă articolele cumpărate, aceasta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă ai întrebări, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.

RETURURI & RAMBURSARE

  1. Dacă ai întrebări, contactează direct serviciul nostru de relații cu clienții, fie prin e-mail sau prin telefon. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

 

  1.  Pentru returnari de produse va rugam sa descarcati si sa completati Formularul de Retur
  2. După verificarea articolelor returnate, suma produselor vă va fi restituită prin metoda de plată pe care ai folosit-o inițial. Te rugăm să returnezi articolele în starea în care le-ai primit. Atenție însă, se vor restitui doar contravaloarea produselor returnate nu și a costului de  transport aferent.
  3. Cheltuielile serviciului de retur vor fi suportate de către client.
  4. Nu veți achita transportul de retur dacă produsul prezintă defect de fabricație, pe aceasta cale va rugam sa ne semnalați orice defect al produsului  in termen de  48 de ore de la primirea coletului,  ne rezervam dreptul de a nu lua in considerare eventualele sesizări ulterioare.

În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine. După aceea, poți comanda din nou produsul.

Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine. După aceea, poți comanda din nou produsul.

Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Cum trimit un retur?«.

La  DIVAJOY, poți returna un articol în decurs de 14 zile după primirea comenzii. Pentru mai multe informații despre dreptul de retur la DIVAJOY, te rugăm să consulți termenii și condițiile noastre.

Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de catre client.

Dacă preferi să predai coletul personal, poți să mergi în orice locație Courier pentru a face asta.

De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții. Te ajutăm cu plăcere.

PLATĂ

În acest moment avem doar disponibilă doar plata la livrare (ramburs).

Vei primi factura prin e-mail de îndată ce comanda ta a fost expediată integral sau la livrare.

Pe DIVAJOY există posibilitatea de a avea introduce CUI-ul firmei la Detalii de facturare in campul >>Persoană juridică (opțional)<< .

Plata ramburs este plata la livrare. Poți plăti fie în numerar la firma de curierat care îți aduce coletul.

VOUCHERE

Dacă ai un voucher, poți introduce codul voucherului direct în cadrul sesiunii de plată în câmpul »Aplică cuponul«. Suma facturată pentru comanda ta va fi redusă imediat în fereastra browserului cu valoarea voucherului.

În general, voucherele nu pot fi utilizate ulterior. În cazul în care ai uitat să folosești un voucher, îl poți folosi la următoarea ta comandă pe DIVAJOY.

În cazul în care codul tău de voucher nu funcționează, motivele pot fi următoarele:

  1. Voucherul a fost deja utilizat, iar codul de voucher este consumat.
  2. Voucherul a fost emis pentru un anumit cont de client.
  3. Voucherul este legat de o valoare minimă și/sau maximă de comandă.
  4. Voucherul nu se aplică la toate articolele.

În cazul în care codul tău de voucher nu funcționează dintr-un alt motiv, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail la adresa office@divajoy.ro. Te rugăm să ai codul de voucher la îndemână.

Voucherele nu pot fi încasate în numerar.

TEHNOLOGIE

În shop-ul nostru online, încercăm să îți oferim întotdeauna o experiență de cumpărături deosebită. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa cum ar trebui, te rugăm să te adresezi serviciului de relații cu clienții, cel mai bine cu un screeshot, prin e-mail la adresa office@divajoy.

Pentru a putea utiliza toate funcțiile shop-ului nostru online, îți recomandăm să folosești întotdeauna cea mai actuală versiune de browser. Te rugăm să verifici, dacă ai încărcat versiunea actuală a browserului web, dacă JavaScript este activat și dacă sunt permise modulele cookie.

Site-ul DIVAJOY este compatibil cu toate browserele.

Site-ul web este optimizat pentru rezoluții de 960px pentru iPaduri și tablete Windows și pentru rezoluții de până la 1280px pentru monitoare mari.

Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul tău. Atunci când site-ul web este apelat din nou, informațiile din modulul cookie sunt citite și prelucrate automat. În shop-ul nostru, modulele cookie servesc, printre altele, ca pe durata cumpărăturilor, coșul de cumpărături al clientului să fie salvat. În acest fel, nu trebuie să te loghezi pe site-ul DIVAJOY de fiecare dată. Cu ajutorul modulelor cookie, poți de asemenea vedea care sunt ultimele articole vizualizate.

Procedura de activare a modulelor cookie diferă în funcție de browser:

Google Chrome

Deschide meniul browserului și intră în rubrica »Setări«. În secțiunea »Protecția datelor«, fă clic pe butonul »Setări conținut«. În continuare, în secțiunea »Module cookie«, activează setarea »Permisă salvarea datelor locale« (recomandat). Închide fereastra și reîncărcă pagina.

Internet Explorer 9-11

Deschide meniul browserului (roată dințată) și apoi »Opțiuni internet«. Fă clic pe tab-ul »Protecția datelor«, apoi la setări mutați cursorul în jos, pentru a permite toate modulele cookie. Fă clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncarcă pagina.

Mozilla Firefox

Deschide meniul browserului (butonul »Firefox«) și selectează »Setări«. Mergi la rubrica »Protecția datelor«. În secțiunea »Istoric«, selectează din lista verticală din dreptul »Firefox va« opțiunea »Folosi setări personalizate pentru istoric«. Selectează căsuța »Acceptare cookie«, pentru a permite module cookie, apoi selectează opțiunea »Păstrare până când:« și »nu mai sunt valabile«. Fă clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncărcă pagina.

Apple Safari

Deschide meniul browserului (roată dințată) și selectează »Setări…«. Mergi la secțiunea »Protecția datelor« și selectează setarea »Niciodată« de la rubrica »Blocare module cookie:«. Închide fereastra și reîncărcă pagina.

JavaScript este un limbaj de realizare de scripturi pentru a evalua interacțiunile utilizatorilor, a modifica, reîncărca sau genera conținutul site-ului web.

Pentru a putea cumpăra în shop-ul web DIVAJOY  într-un mod confortabil, îți recomandăm să activezi opțiunea JavaScript. Abia atunci poți utiliza fără erori toate funcțiile shop-ului nostru online.